אינסטגרם הוא אחד מערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר בעולם.
יש לה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים והיא צומחת במהירות. פרסום באינסטגרם שונה מסוגי פרסום אחרים מכיוון שהוא ויזואלי ואינטראקטיבי יותר. אין לו דף נחיתה מסורתי, אלא משתמש בסיפורים, שהם סרטונים קצרים שנמשכים עד 15 שניות שנעלמים לאחר 24 שעות.
מכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית, חשוב להצטייד בתמונות באיכות גבוהה על מנת למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים. אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המשמשת בעיקר לפרסום ושיתוף תמונות וסרטונים. עם זאת, הוא יכול לשמש גם כפלטפורמת פרסום בגלל בסיס המשתמשים הגדול שלו. ישנם שני סוגים של מודעות באינסטגרם: פוסטים ממומנים וחשבונות ממומנים. פוסטים ממומנים הם פוסטים רגילים שמותגים חולקים עם העוקבים שלהם, אך הם מסומנים כפרסומת על ידי הוספת המילה "ממומן" לכיתוב או לתיבת תיאור הסיפור של הפוסט. חשבונות ממומנים הם חשבונות שנוצרו על ידי מפרסמים שרוצים לפרסם מוצרים או שירותים באמצעות התוכן שלהם בלבד באינסטגרם.
אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר מזה שנים רבות.
הוא גדל מההתחלה הצנועה של אפליקציית שיתוף תמונות והפך לכלי שיווקי רב עוצמה. ניצן רונן שיווק דיגיטלי מומחה בפרסום באינסטגרם עוזר למותגים להגיע לקהל היעד שלהם. זו גם הזדמנות למפרסמים ליצור קשרים משמעותיים יותר עם הלקוחות שלהם. סוג המודעה הפופולרי ביותר באינסטגרם הוא מודעות וידאו, שאורכן בדרך כלל 15 שניות ויכולות לכלול סאונד. סוג המודעה השני הכי פופולרי באינסטגרם הוא פוסטים ממומנים, שהם פוסטים שמופיעים בעדכונים של אנשים בלי שום אזכור שהם מודעה או פוסט ממומן.
אינסטגרם אחת מן הרשתות החברתיות המובילות ביותר. מעל 500 מליון משתמשים פעילים מידי יום ו-75% מהם נמצאים מחוץ לארה"ב. מדובר באפליקציית שיתוף תמונות המאפשרת גם סרטונים קצרים, שאורכם יכול להיות עד 60 שניות. האפליקציה נמצאת בבעלות פייסבוק והיא חלק מרשת הפרסום שלהם. פרסום באינסטגרם שונה מרשתות חברתיות אחרות מכיוון שלא ניתן לפרסם תוכן ממומן בפרופיל שלך או בפיד. אתה יכול לפרסם תוכן ממומן רק בסיפורי אינסטגרם, הזמינים למשך 24 שעות לפני היעלמותם.
אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר.
בעידן המדיה החברתית אינסטגרם היא פלטפורמה פופולרית ומוצלחת מאוד לפרסום. יש לו טווח הגעה עצום ומספר רב של משתמשים פעילים. הפלטפורמה היא גם מאוד ויזואלית מה שהופך אותה למושלמת עבור מותגים להציג את המוצרים שלהם. פרסום באינסטגרם יכול להתבצע בדרכים רבות. אתה יכול להשתמש בחשבון שלך כדי לפרסם תמונות או שאתה יכול להשתמש באפשרות הפוסטים המקודמים שאינסטגרם מציעה. אתה יכול גם להשתמש בחשבונות של אנשים אחרים כדי לפרסם את המוצר או השירות שלך. דרך אחת היא באמצעות משפיענים שיש להם קהל עוקבים גדול באתר והעוקבים שלהם מתעניינים במה שיש להם להציע.